Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Daj nam znać poprzez którąś z opcji kontaktu, że chcesz zareklamować produkt (mail, telefon, facebook)

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres

TRES AMIGOS (teren TOFAMA)

ul. Marii Skłodowskiej Curie 65

87-100 Toruń 

z dopiskiem "REKLAMACJA SPIRIT OF ROCK AND ROLL"

Po uprzednim kontakcie istnieje możliwość zwrotu do paczkomatu.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt skontaktuj się z nami (mailowo, telefonicznie lub przez facebook) lub wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres e mail bądż wraz ze zwracanym produktem/produktami do firmy obsługującej nasz magazyn: 

TRES AMIGOS (teren TOFAMA)

ul. Marii Skłodowskiej Curie 65

87-100 Toruń 

z dopiskiem "ZWROT SPIRIT OF ROCK AND ROLL"

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Prosimy o wcześniejszy kontakt w wypadku zwrotu produktu przez którąś z opcji kontaktu - mail, telefon lub facebook. Istnieje również możliwość zwrotu do paczkomatu. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl