Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Daj nam znać poprzez którąś z opcji kontaktu, że chcesz zareklamować produkt (mail, telefon, facebook)
2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres
TRES AMIGOS (teren TOFAMA)
ul. Marii Skłodowskiej Curie 65
87-100 Toruń
z dopiskiem "REKLAMACJA SPIRIT OF ROCK AND ROLL"
Po uprzednim kontakcie istnieje możliwość zwrotu do paczkomatu.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt skontaktuj się z nami (mailowo, telefonicznie lub przez facebook) lub wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres e mail bądż wraz ze zwracanym produktem/produktami do firmy obsługującej nasz magazyn:
TRES AMIGOS (teren TOFAMA)
ul. Marii Skłodowskiej Curie 65
87-100 Toruń
z dopiskiem "ZWROT SPIRIT OF ROCK AND ROLL"
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Prosimy o wcześniejszy kontakt w wypadku zwrotu produktu przez którąś z opcji kontaktu - mail, telefon lub facebook. Istnieje również możliwość zwrotu do paczkomatu.